Witam,
Sprzedam swoje prywatne auto BMW E39 520d touring, które posiadam od 2 lat i przez ten czas zrobiłem nim 10tys. km. Jak na diesela - to mało i dlatego szuka nowego nabywcy.
PRYWATNIE - dobrze utrzymane, bezwypadkowe BMW E39 po lifcie 2.0 Diesel 136KM w touringu z 2001 roku.
Auto sprowadzone osobiście przez pierwszego właściciela w 2010 roku od pierwszego właściela z Niemiec.
W 2013 roku odkupione przez drugiego właściciela jako auto w kombi do domu dla żony i tam spędziło niecałe 5 lat. Następnie auto odkupiłem ja, także jestem trzecim właścicielem w Polsce. Mam go 2 lata, co jest oczywiście udokumentowane w karcie pojazdu.
Bmw posiada w pełni oryginalny przebieg i nikt przy nim nie kombinował i jak wiadomo na bmw z tych lat to pestka taki nalot, silnik pracuje jak zegarek, zapala na przysłowiowy dotyk bez względu na temperaturę otoczenia i od razu pracuje cicho i równo, absolutnie żadnego kopcenia nawet przy gwałtownym przyspieszaniu. Spalanie mieści się w mieście 7-8 litrów ON na 100km bez zbędnego dziadkowania, więc jak na taki komfort i gabaryty to naprawdę dobry wynik i mimo iż wiele osób twierdzi, że to za mały silnik do E39 - to jest w błędzie, auto przyspiesza dobrze, leci ponad 200km/h i pali tyle co przysłowiowy pasek w tdi (w trasie 6 - 6,5l), także jeśli ktoś nie bawi się w rajdowca na ulicy, spokojnie wystarczy mu ta jednostka, skrzynia pracuje precyzyjnie. Jeśli chodzi o zawieszenie nic nie wytłuczone prowadzi sie pewnie.
Cały komfort działa, każdy guzik czy funkcja, klima pięknie chłodzi, auto bardzo przeze mnie zadbane, kupiłem z myślą o powiększającej się rodzinie - potrzebowałem kombi. Jednak diesel jest nie dla mnie :)
Zmiany w aucie za moich dwóch lat:
- Wahacze przód (banany górne, poprzeczne dolne, końcówki drążków kierowniczych, łączniki i gumy stabilizatora) cały zestaw wymieniony na raz - skutek - zawieszenie całkowicie cichutkie i pewne w prowadzeniu
- Amortyzatory przód żółte TATechnix + oryginalne sprężyny obniżające AC Schnitzer + nowe mocowania górne
- po tych zabiegach auto przeszło gruntowną ścieżkę zdrowia - diagnosta stwierdził idealny stan zawieszenia i została ustawiona zbieżność - przód + tył perfect.
- Autko oklejone folią ORACAL w jasne i ciemne szare łaty, zwraca na siebie uwagę
- 5tys. km temu wymienione zostały tarcze i klocki przód + tył oraz zestaw filtrów (oleju, paliwa, powietrza, kabinowe 2szt.)
Zalano olej syntetyk SPECOL Spec Premium 5W30 C3 zgodny ze specyfikacją BMW LL04, C3
- koła letnie 18 cali
- koła zimowe 16 cali RUNFLAT
Opłaty:
- OC do 11.09.2019r.
- przegląd tech. 23.01.2020r.
Autko zadbane i atrakcyjne wizualnie, zapraszam na oględziny, na miejscu możemy rzeczowo ponegocjować i wspólnie ocenić, ile to wszystko warte ;) - ZAPRASZAM!