NawigacjaStart » Forum » StaloweMiasto » Kosz »
Nowy Temat Odpowiedz
Piepszyć wsię jak króliczki i motto Pisu,
hhu
hhu
hhu
Posty: 3
Dołączył: 6 Lis 2017r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 9 Lis 2017r. 20:42  
Cytuj
Biały królik w czerwonych okularach przeciwsłonecznych pod biało-czerwoną parasolką namawia nas, abyśmy - kiedy już zechcemy zostać rodzicami - "wzięli przykład z królików". Nowy spot promujący prokreację kosztował podatników prawie 3 mln zł.
REKLAMA

Wszystkie ogólnopolskie telewizje ruszyły z promocją kampanii prozdrowotnej, która została przygotowana na zlecenie Narodowego Programu Zdrowia. Kampania namawiająca do prokreacji, której głównymi bohaterami są króliki kosztowała 2,7 mln i jest adresowana do osób od 18. do 45. roku życia. 30-sekundowy spot będzie emitowany w najlepszym czasie antenowym do końca tego roku nie tylko w telewizji, ale również w stacjach radiowych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Lis 2017r. 20:42  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 11638
Dołączył: 1 Lut 2011r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Lis 2017r. 20:44  
Cytuj
Zmień dilera.zaklopotany

Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem....
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » StaloweMiasto » Kosz »