Posty: 3
Dołączył: 6 Lis 2017r. Skąd: Ostrzeżenia: 20% |
|
|
|
Biały królik w czerwonych okularach przeciwsłonecznych pod biało-czerwoną parasolką namawia nas, abyśmy - kiedy już zechcemy zostać rodzicami - "wzięli przykład z królików". Nowy spot promujący prokreację kosztował podatników prawie 3 mln zł.
REKLAMA Wszystkie ogólnopolskie telewizje ruszyły z promocją kampanii prozdrowotnej, która została przygotowana na zlecenie Narodowego Programu Zdrowia. Kampania namawiająca do prokreacji, której głównymi bohaterami są króliki kosztowała 2,7 mln i jest adresowana do osób od 18. do 45. roku życia. 30-sekundowy spot będzie emitowany w najlepszym czasie antenowym do końca tego roku nie tylko w telewizji, ale również w stacjach radiowych. |
|
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
|
|
Posty: 11638
Dołączył: 1 Lut 2011r. Skąd: Stalowa Wola Ostrzeżenia: 0% |
|
|
|
Zmień dilera.
Wyobraźcie sobie, że budzicie się rano i macie tylko to, za co podziękowaliście Bogu w modlitwie wieczorem.... |
|