NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Ginekolog i poród »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 5 »
Naprotechnologia, Czy ktoś wie jak to działa?
Posty: 2790
Dołączył: 3 Gru 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2015r. 22:53  
Cytuj
CYTAT (mik8)
a metod obserwacji mozesz się nauczyć z literatury i nie potrzebujesz do tego trenera.

To dlaczego ludzie chodzą na kursy np z angielskiego?
Przecież wystarczy się nauczyć z literatury...? umiech


Fox-GreyFox nie otwieram żadnej poradni umiech nawet nie jestem lekarzem, ani trenerem.
Dużo czytałem o naprotechnologii i zapytałem na forum jak to wygląda w praktyce.
I jak na razie nie gadam sam ze sobą umiech

Skuteczność naprotechnologii jest dużo wyższa od in-vitro, przy niższej cenie, co się potwierdza, więc komu zależy na tym, żeby promować in-vitro?

"Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła" (1 Tes 5, 22)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2015r. 22:53  
Cytuj

"Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła" (1 Tes 5, 22)
Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 451
Dołączył: 26 Lis 2008r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2015r. 23:14  
Cytuj
Czy jakimkolwiek tutaj swoim wpisem namawiałem albo promowałem in-vitro ?
Dla twojego napro jest inny target ludzi, i dla in-vitro jest inny. Nie mieszaj wszystkiego razem. Czy to jest wina in-vitro że ktoś zamiast się wziąść za siebie, idzie na skróty ? No chyba nie. Skoro go na to stać i się na to godzi moralnie to co Ci do tego ? Błagam, nie przywołuj mi teraz moralności chrześcijańskich i twojej troski o życie bo się tylko zbłaźnisz.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1463
Dołączył: 17 Kwie 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Gru 2015r. 23:34  
Cytuj
CYTAT
[cytat=mik8]

Skuteczność naprotechnologii jest dużo wyższa od in-vitro, przy niższej cenie, co się potwierdza

Źródło?