NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » O najmłodszych »
Nowy Temat Odpowiedz
Do młodych mam - ankieta do pracy magisterskiej ,
Posty: 7
Dołączył: 12 Kwie 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Kwie 2015r. 23:55  
Cytuj
Drogie młode mamy!
Jestem studentką V roku, aktualnie walczę z pracą magisterską. By moja walka była owocna, potrzebuję Waszej pomocy! Bardzo Was proszę o poświęcenie chwili i wypełnienie dla mnie całkowicie anonimowej ankiety dotyczącej macierzyństwa. Niestety musiałam narzucić sobie pewne ramy, dlatego ankieta kierowana jest do mam w przedziale wiekowym od 20 do 30 lat, a także co bardzo ważne, dla ich mam - czyli proszę Was o wypełnienie ankiety i o wypełnienie ankiety przez Wasze mamy. Bardzo zależy mi na czasie, dlatego liczę na Waszą pomoc! Każda ankieta przybliża mnie do skończenia pracy umiech
Bardzo dziękuję Wam za pomoc!

Link do ankiety:
Ankieta dla młodej mamy: http://goo.gl/forms/cqofkAOSm7
Ankieta dla babci: http://goo.gl/forms/8Evf4NF64n

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 12 Kwie 2015r. 23:55  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 135
Dołączył: 1 Paź 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Kwie 2015r. 14:07  
Cytuj
jesteś w końcu na którym roku bo w ankiecie masz że z II a w ogłoszeniu V ...hmm zdecyduj sie

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8
Dołączył: 16 Marz 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Kwie 2015r. 14:19  
Cytuj
krecik 147 wystarczy czytac ze zrozumieniem dziewczyna jest na V roku ale na drugim drugiego stopnia. Po prostu dziewczyna najpierw skonczyla 3 letnie studia licencjackie a teraz poszla na studia uzupelniajace magisterskie. Wiec i w poscie i w ankiecie napisala prawde. Ja niestety nie pomoge bo nie mieszcze sie w podanym przedziale wiekowym :-)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7
Dołączył: 12 Kwie 2015r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 13 Kwie 2015r. 14:22  
Cytuj
CYTAT