NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Prawo Jazdy »
Nowy Temat Odpowiedz
«« « ... 12 13 14 15 16 »
Uwaga na konfidentów z kamerkami w samochodzie.,
Posty: 7810
Dołączył: 29 Lip 2009r.
Skąd: PiSlamabad
Ostrzeżenia: 20%
ff
Wysłany: 2 Cze 2015r. 18:54  
Cytuj
HIV posłuchaj. Mi naprawdę pasują takie przepisy. Uwielbiam jeździć samochodem i daje mi to moja praca. Nie jestem zawodowym kierowcą ale jeżdżę dużo więcej od przeciętnego kierowcy. Od wprowadzenia przepisów na drogach jest dużo bezpieczniej. Zostało jeszcze kilku miszczów gazu i hamulca ale to kwestia czasu. Albo zrozumieją nowe przepisy albo drogówka ich wyeliminuje. W Nowosielcu wyjechać z posesji bezpiecznie można było tylko w okolicach fotoradaru a teraz wszędzie. Taka różnica. Nawet jak jakiś miszczo "zapomni się" to za moment skuma, że tylko on zapierdala i zaraz zwalnia do 50 km/h. Widziałem takiego dziś na trasie do Niska. Próbował nawet przy szkole na energetyków wyprzedzać, na linii ciągłej i na przejściu. Jak już za BP został sam na torze to chyba sie ocknął i jechał 50 km/h albo kolega siedzący obok go uświadomił. Przeszło mu i jako lider jechał już przepisowo.smiech2 da się? smiech2 ja sie cieszę z takiego prawa. Prewencja nic nie dawała. Odkąd pamiętam słyszę o prewencji i pouczeniach. Teraz realna kara i ilość patroli powodują, że nastała normalność.

Jestem za budową obwodnic by przez taki Kamień i Nowosielec nie jeździć ale dopóki ich nie ma to nalezy stosować sie do przepisów, a w terenie zabudowanym jest 50 km/h. Nie ma obwodnic bo w Polsce tylko mówiono o budowie dróg a proces budowy zaczął się od czasów tego nierządu. Trzeba być bardzo krótkowzrocznym by tego nie widzieć. No ale zawsze można narzekać. Nie popieram PO ale trzeba uczciwie przyznać, że drogi budujemy od wyborów wygranych przez PO.
No to zaraz rzucą się tu na mnie funkcjonariusze. Ehh...

Co z tym protestem?