NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Prawo Jazdy »
Nowy Temat Odpowiedz
« 1 2 3 4 »
Motos. Instruktorzy.,
Posty: 25
Dołączył: 15 Sie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lip 2012r. 11:23  
Cytuj
Cześć Raczek. Jak tam jazdy. Czy Twój wybórbył trafny?
Daj pare opinii dla potomnych.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 17 Lip 2012r. 11:23  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 29
Dołączył: 25 Cze 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 18 Lip 2012r. 19:13  
Cytuj
Witam, witam! umiech Wybór jak najbardziej trafny! smiech2 Spoko gościu i nauczyc potrafi.;) Tłumaczy bardzo dobrze, jeśłi coś nie zrozumiem tłumaczy jeszcze raz spokojnie, bez nerwów. Jazdy są prowadzone na spokojnie, nie trzeba sie stresowac ze jak coś zle zrobisz to sie wydrze, no oczywiście jeśłi już zrobisz naprawde coś strasznie głupiego to nie mówie ze bd siedział cicho...umiech Naprawde polecam, warto u niego robić prawko.;) Jeśli ktoś chce wiedzieć coś wiecej prosze pisac.;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8
Dołączył: 29 Kwie 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 19 Lip 2012r. 12:33  
Cytuj
Po części się z Tobą Raczek zgodzę, że pan Cieśla to "spoko gościu" ale niestety luźna atmosfera na jazdach nie sprzyja nauce. A potem wiele osób musi zdawać po kilka razy niestety... Poza tym pan Cieśla umawia się z kursantkami po zdanym egzaminie (żeby to uczcić) uśmiech w trakcie jazd innych osób! Obecność miłej kursanteczki i skupienie uwagi instruktora na niej nie sprzyjają nauce osobie, która jeszcze prawa jazdy nie zdała i zapłaciła za te jazdy zdegustowany

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 29
Dołączył: 25 Cze 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 20 Lip 2012r. 10:58  
Cytuj
Mówiąc lużna chodziło mi najbardzoej o to ze sie nie drze za byle co.. ja wole tak bo nerwowa osoba jestem i jak by mi sie wydzieral na każdą pomyłkę to chyba bym tam padła.;p jeszcze mi sie nie zdarzyło zeby zapraszał... ale to nie dobrze, ze tak robi.:( haha i tylko kursantkami?xd lecz mozna też dac do zrozumienia ze sie tego typu sytuacji nie zyczy.;) w końcu to moje pieniądze i mój czas.;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 8
Dołączył: 29 Kwie 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Lip 2012r. 20:03  
Cytuj
Chyba z wszystkimi kursantkami. Może za wyjątkiem swoich rówieśniczek 40+ ;)

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 21 Lip 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Lip 2012r. 10:36  
Cytuj
CYTAT
ale pierdzielicie wykrzyknikwykrzyknik
jak się może rozpaść firma która jest na rynku 23 lata.wykrzyknik
Sugerujecie , że odchodzą Sami starzy instruktorzy, zboczeńce nie potrafiący uczyć co ( Pan. S. itp.)
to chyba nowy Zarząd robi czystke z tymi co się nie nadajązapytaniegood, a może odchodzą do konkurencji ( DELTRA _TRANS -która uczy na 20 letnim VW golfie w automacie goodgood )

Firma Delta Trans uzywa także pojazdu marki Peugeot z manualna skrzynia biegów(takiego modelu ,jaki uzywany jest podczas egzaminu państwowego). Golf (automat) jest propozycją ,jedna z wielu oferowanych przez firmę
Myslę, ze dla Pani na początku bardziej pozyteczne okazą się lekcje polskiego , niz nauki jazdy..Pozdrawiam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 539
Dołączył: 15 Marz 2011r.
Skąd: Nisko, Ulanów
Ostrzeżenia: 40%
ff
Wysłany: 22 Lip 2012r. 12:13  
Cytuj
A ja to myslę, że to wszystko pisze ktoś, kto nie zdał bo sie nie przyłozył. Przecież szkoła jest jak inne, sa + i - ale ogólnie to jest ok. Instruktorzy ok - pozdrawiam - auta mają dobre, plac manewrowy chyba najlepszy w mieście. Ceny ok, i czego tu szukać innego, czego mają inni ???? - nie piszcie głupot na tym SM.

okokokokokokokokokokokokokokokokok

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 28 Cze 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 22 Lip 2012r. 17:32  
Cytuj
Widze że o którym z panów by tu nie napisać to jest zawsze źle i nie dobrzeumiech z mojego punktu widzenia po przeczytaniu wszystkich komentarzy to obydwaj są tacy sami ok Pewnie jak większość instruktorów nie zależnie z jakij firmy sąumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 216
Dołączył: 27 Kwie 2009r.
Skąd: STW
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lip 2012r. 07:41  
Cytuj
z Tego co słyszłam weszły nowe Samochody na nauke jazdy umiech

Toyota Yarisgood

zobaczymy, która z firm w Stalowej Woli będzie jako pierwsza szkolić na nowym aucie uśmiech

Peugeot idzie w odstawkęwykrzyknik

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 216
Dołączył: 27 Kwie 2009r.
Skąd: STW
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 24 Lip 2012r. 07:43  
Cytuj
Proszę mnie tu nie obrażać umiech jestem bardzo dobrym kierowcą i prawo jazdy zdałam za 1 razem umiech w MOTOSIE uśmiech

a lekcję polskiego Polecam Panu !!

CYTAT
CYTAT
ale pierdzielicie wykrzyknikwykrzyknik
jak się może rozpaść firma która jest na rynku 23 lata.wykrzyknik
Sugerujecie , że odchodzą Sami starzy instruktorzy, zboczeńce nie potrafiący uczyć co ( Pan. S. itp.)
to chyba nowy Zarząd robi czystke z tymi co się nie nadajązapytaniegood, a może odchodzą do konkurencji ( DELTRA _TRANS -która uczy na 20 letnim VW golfie w automacie goodgood )

Firma Delta Trans uzywa także pojazdu marki Peugeot z manualna skrzynia biegów(takiego modelu ,jaki uzywany jest podczas egzaminu państwowego). Golf (automat) jest propozycją ,jedna z wielu oferowanych przez firmę
Myslę, ze dla Pani na początku bardziej pozyteczne okazą się lekcje polskiego , niz nauki jazdy..Pozdrawiam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 5
Dołączył: 20 Sty 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 8 Paź 2012r. 07:55  
Cytuj
przebrnęłam przez te wszystkie opinie
niesamowite:szok:
nie wiem jak było kiedyś w MOTOSie
ja jestem na bieżąco, są jakieś zmiany więc może coś było kiedyś na rzeczy
trochę to jednak dziwne, bo skoro było tam dosłownie "molestowanie" ubliżanie komuś, itp. to dlaczego ci oskarżani instruktorzy jeżdżą?? więc chyba gdzieś tu się coś mija z prawdą...
a jak instruktor mówi do nas aniołku skarbie czy coś tam podobnego to my też do niego - kotenieńku cool
albo stanowczo mówimy że sobie tego nie życzymy albo zmieniamy instruktora,
takie mamy prawo,

ja nie narzekam - no, może ta salka do wykładów trochę małachytry
ale jazda jest ważniejsza
wybrałam Marka Składnika - jestem już po połowie zajęć, skoro jeżdzę to chyba dobrze uczyuśmiech
tak poważnie - doświadczony kierowca, wszystko mówi, pokazuje, rozmawia, nie krzyczy, nie bije, ma cierpliwość godną pozazdroszczenia - (nie denerwować się gdy kursantki operują slowami tam czy tam zamiast prawo i lewo, albo kręcą w prawo jak mają jechać w lewo to naprawdę sztukajezyk)
aaaa za kolana też nie łapie umiech
póki co - nie mogę narzekać a wręcz moge polecić
jak zrobi coś na nie to Wam napiszęumiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1
Dołączył: 9 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Paź 2012r. 15:10  
Cytuj
Ja także polecam Pana Marka Składnikauśmiech Bardzo miły i sympatyczny istruktor, ma niebywałą cierpilwość, potrafi dobrze nauczyc a przede wszystkim spokojnie wytłumaczyć, nie krzyczy,ja własnie kończe kurs i jestem bardzo zadowolona dlatego bardzo polecamgood

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 2
Dołączył: 25 Lis 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 25 Lis 2012r. 19:05  
Cytuj
a zenek p. dalej uczy? p. jargilo czy jakos tak jest spoko. wcale nie prawda ze baba insruktor gorsza.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 81
Dołączył: 14 Lut 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 26 Lis 2012r. 11:03  
Cytuj
W Motosie uczył kiedyś Piotr Szafraniec, rewelacyjny instruktor. Jeżdżę 7 lat autem po Jego naukach i 0 stłuczek, 0 mandatów. Dbał o to by jeździć w różnych warunkach i godzinowych i dotyczących trasy, nauka sprawnego ruszania i hamowania na parkingu a nie na żywioł, światła i tylko kupa stresu. Warto poszukać gdzie teraz pracuje.
Co ważne, żadnego kotku, kochanieńka itp.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 7
Dołączył: 30 Gru 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 30 Gru 2012r. 20:31  
Cytuj
jesli o chodzi o S. to byl mily do czasu kiedy powiedzialam ze nie zycze sobie macania za kolano, od tej pory krzyczal na mnie, lekcje z nim trwaly ok 50 min a jego stwierdzenie że "on mnie nie nauczy jezdzic, zrobi to egzaminator" chyba mowia same za siebie. wiec mialam prawo nie zdac dzieki jego naukom ale na szczescie trafilam na henka zarzecznego, od ktorego nie uslyszalam nigdy tekstu w stylu skarbie itp i nigdy nie krzyczal zawsze spokojnie tlumaczyl co robie zle, a wiekszosc jego kursantow zdaje za 1 razem, plusem u henka jest to ze zawsze zalatwi transport na egzamin

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1
Dołączył: 7 Sty 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Sty 2013r. 16:24  
Cytuj
ja jezdziłem z panem mirkiem ofiara, instruktor w porzadku, spokojny, tłumaczy, nie podnosi glosu - polecam

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 6
Dołączył: 26 Kwie 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 7 Sty 2013r. 20:37  
Cytuj
CYTAT
ja18 Wybrałam pana Cieślę.. jak naraznie nie narzekam..jezyk najwyżej zmienie...;)


Gdybym przeczytała wcześniej, również bym go poleciła =]
Bardzo dobry fachowiec, a przy tym miły i uprzejmy =] Nie miałam z nim żadnych nieprzyjemności, a przy tym umiał bardzo dobrze tłumaczyćumiech
Zdałam egzamin za 1-wszym razem, ale to może oznacza, że jestem urodzonym kierowcągood

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 42
Dołączył: 14 Lip 2010r.
Skąd: stalowa wola i okoli
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 21 Sty 2013r. 09:34  
Cytuj
ja polecam W. FIGATA poniewaz mnie uczył i dobrze tłumaczył mam prawojazdy 15 lat i ani mandatu ani słuczki i wyuczył moja cała rodzinke i wszyscy jezdza bez zadnych potczek wiec naprawe polecam FIGATA a jak ktos ma inne zdanie to juz jest jego problem wiec figat najlepszy

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1
Dołączył: 9 Sty 2014r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2014r. 17:14  
Cytuj
NIE POLECAM PANA MARCINA S.
Ponieważ przez 30 h... powiedzmy że 30 h, gówno mnie ten pan nauczył, notorycznie rozmawiał przez telefon po 15/30min, pisał sobie sms'ki, ucinał mi strasznie godziny po 15/20 min.
Materiału z tym panem przerobiłem/am całe gówno. Tarnobrzega nie znam w ogóle, dopiero ostatnio co kupiłem/am godziny aż 4, mogę powiedzieć że poznałem/am troszkę Tarnobrzeg z nastawieniem na egzamin.

Ten pan składał także mojej koleżance niemoralne propozycje przez co miała z nim potem zgryzy, tak samo ucinał jej godziny, rozmawiał przez telefon, pisał sobie sms. Owy pan wyjeżdża na Tarnobrzeg na 15 h i notorycznie jeździ tymi samymi uliczkami, bardzo ale to z podkreśleniem bardzo rzadko tłumaczy coś bo pan S. jest zajęty czym innym.

Jednym zdaniem GÓWNO ten pan uczy i nie warto z nim próbować nawet jeździć.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 150
Dołączył: 17 Lip 2010r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 9 Sty 2014r. 23:47  
Cytuj
I rozumiem, że uciął Ci godzine raz, drugi, trzeci i zamiast kopnąc go w dupe pojsc i powiedziec ze zadasz zmiany jezdzilas/es z nim 30 godzin?

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 261
Dołączył: 10 Marz 2009r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 10 Sty 2014r. 08:24  
Cytuj
dlaczego nie zmieniłeś instruktora jak tylko poczułeś, że jest kicha? a jeżeli to co napisałeś jest prawdą, no to bardzo źle świadczy to o opisanym instruktorze. koleś minął się z powołaniem

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 18
Dołączył: 24 Paź 2012r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 5 Maja 2014r. 11:29  
Cytuj
Hej wszystkimumiech Mam pytanie do was wszystkichumiech Który instruktor w MOTOSIE jest lepszy Pan Marek Składnik czy Pan Mirosław Ofiara . Zależy mi na najlepszych efektach nauki no i by moja kasa nie poszła na marneumiech Proszę pomóżcie umiech smiech2smiech2smiech2waznewazne

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 36
Dołączył: 2 Gru 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Maja 2014r. 01:10  
Cytuj
Ja polecam p. Wiesława Cieśle. dobra, konkretna nauka po tarnobrzegu! egzamin zdany za 1 razem!!

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 44
Dołączył: 10 Paź 2012r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Maja 2014r. 20:32  
Cytuj
Mnie i większość moich znajomych uczył Pan Heniu Seredyński. Jak najbardziej polecam tego instruktora z MOTOSU. Świetnie uczy co potwierdza to że zawsze ma najwięcej kursantów i czasami bywa tak że już nie ma jak kogoś wziąć bo tyle ludzi u niego ma jazdy. Bardzo dużo osób mi go polecało i nie żałuje. Również wam przyszli kierowcy polecam Pana Henia - da się z nim dogadać bez problemu. Bardzo się angażuje gdy ktoś ma egzamin ( wydaje mi się że przeżywa to tak jak kursant smiech2 ) Był kiedyś egzaminatorem więc można mu zaufać - na pewno świetnie przygotuje Cię na egzamin umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 6
Dołączył: 7 Maja 2013r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Maja 2014r. 20:50  
Cytuj
Stalowiaczek1, drobne wyjaśnienie!
Pan Heniu Seredyński nigdy nie był egzaminatorem więc proszę nie rozsiewaj plotek. Oczywiście zaufać mu można.
Pozdrawiam.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
« 1 2 3 4 »
Nowy Temat Odpowiedz

NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Prawo Jazdy »