NawigacjaStart » Forum » Stalowa Wola » Inwestycje, zmiany, polityka i gospodarka »
Nowy Temat Odpowiedz
Lokata,
w_k
w_k
w_k
Posty: 50
Dołączył: 25 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Gru 2011r. 12:06  
Cytuj
Czy ktoś z was w ostatnim czasie zakładał lokatę?
Nie znam się za bardzo w tym temacie, więc będę wdzięczna za każdą przydatną informację.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 732
Dołączył: 2 Lip 2008r.
Skąd: Stalowa Wola
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Gru 2011r. 12:06  
Cytuj

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1651
Dołączył: 23 Maja 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Gru 2011r. 12:22  
Cytuj
Napisz jaka Cię lokata inetersuje, czy długoterminowa czy krótkoterminowa - ja mam odnawialną w Getin online - 6,15% bez podatku belki z dzienna kapitalizacją, dobra oferte ma także Meritum Bank - 6,83% - te same warunki - są także takie lokaty gdzie możesz pieniądze dostać z góry.
Napisz coś więcej - jaki zysk byś chciała osiągnac przy jakim wkładzie własnym - będzie łatwiej doradzić umiech

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
w_k
w_k
w_k
Posty: 50
Dołączył: 25 Lip 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Gru 2011r. 16:30  
Cytuj
Troszeczkę poczytałam i wydaje mi się najkorzystniejsze lokaty to te właśnie bez podatku belki z dzienna kapitalizacją. Zastanawiam się nad odnawialną.Czy długoterminowa czy krótkoterminowa w chwili obecnej nie ma dla mnie znaczenia, po prostu mamy z mężem troszkę pieniążków ze ślubu, które będziemy chcieli w przyszłości przeznaczyć na mieszkanie i nie chcemy żeby nam się rozeszły.

Profil 
Prywatna wiadomość 
 
 
Posty: 1651
Dołączył: 23 Maja 2011r.
Skąd:
Ostrzeżenia: 0%
ff
Wysłany: 6 Gru 2011r. 16:35  
Cytuj
CYTAT