Get Adobe Flash player

Wyj徠kowy Bieg Niepodleg這軼i
Opublikowano: 11  Listopada  2018

Jako, 瞠 w tym roku 鈍i皻ujemy 100- lecie odzyskania przez nasz kraj niepodleg這軼i, ten bieg by wyj徠kowy. Za nami XXVI Bieg Niepodleg這軼i.

11 listopada, jak co roku odby si Bieg Niepodleg這軼i. Alejami Jana Paw豉 II. W tym roku zwyczajowo ju w zmaganiach wzi窸o udzia wielu mi這郾ik闚 sportu, tych trenuj帷ych zawodowo, jak i amatorsko.

Celem imprezy by這 uczczenie 鈍i皻a niepodleg這軼i RP, upowszechnianie sportu w鈔鏚 dzieci, m這dzie篡, doros造ch, g堯wnie mieszka鎍闚 Podkarpacia, ale r闚nie popularyzacja biegania jako najprostszej formy czynnego wypoczynku. Organizatorem imprezy, jak co roku, by Katolicki Klub Sportowy Victoria Stalowa Wola. Do udzia逝 w biegach zapisa造 si osoby m.in. ze Agat闚ki, Alferd闚ki, Bidzin, Bi貪oraja, Bukowiny, Cholewianej G鏎y, G這gowa Ma這polskiego, Gorzyc, Jamnicy, Jan闚 Lubelski, Jarocina, Jaros豉wia, Jasienica, Jastkowic, Jelnej, Kamienia, Kra郾ika, Krzak闚, Lipy, Lublina, υwiska, Majdanu Golcza雟kiego, Modliborzyc, Mostek, Niska, Nowej Sarzyny, Obrazowa, Olkusza, Paw這siowa, Przemy郵a, Prz璠zela, Przyszowa, Pu豉w, Pysznicy, Radzionkowa, Rudy, Rzeszowa, Sandomierza, Skorczyc, Sokolnik, Stalowej Woli, Stan闚, Szczecina, 安ilczy, Tarnobrzega, Trze郾i, Uhl闚ka, Ulanowa, Widnej G鏎y, Wojciechowic, Wygody, Wyszkowa, Zaleszan, Zarzecza, 真pawy.

Nie zabrak這 obcokrajowc闚 z Ukrainy (Ivano Frankivsk, Melitopol, ㄆck, Rivne, Czernigow, Vinnucia, Lviv, Nowomoskowsk).

Zwyci篹y Micha Wojciechowski z Tarnobrzega. W鈔鏚 pa jako pierwsza na mecie zameldowa豉 si Sabina Jarz帳ek z Kielc.

G堯wnym sponsorem imprezy jak co roku by SanBank, organizatorem wydarzenia Victoria.


































































































































 


Komentarze
1 2 »

Strona: 1/2 Wy鈍ietlaj po:

skorzystam z okazji, 瞠 w tym miejscu wielu biegaczy mo瞠 przeczyta ten komentarz: bardzo prosz osoby biegaj帷e po ulicy Bojanowskiej lub tez po innych nieo鈍ietlonych ulicach o noszenie kamizelek a przynajmniej jakich odblask闚 bo naprawde jeste軼ie ledwo widoczni i to w tak zwanej ostatniej chwili
Dodano: 15  Listopada  2018  08:20:39
~mieszkaniec
Nie wiem jak bieg dla doros造ch ale jak co roku dla dzieci i m這dziezy to pora磬a organizacyjna. Cud 瞠 podczas biegu maluch闚 na starcie nie dosz這 do wypadku ( dzieciaki 豉膨 po drodze a tu je盥膨 sobie samochody )organizatorzy czy to s璠ziowie kt鏎zy byli na miejscu zero reakcji i dzia豉nia. Osoby kt鏎ym powierza sie taka funkcje powinny co nie cos soba reprezentowa. Liczenie dzieci na mecie powinny osoby z umiejetno軼ia matematyki, Miejsce na mecie mojego dziecka jedna pania ( jeszcze dzieci ) poda豉 z 9 miejscowa r騜nic do swojej kole瘸nki co sta豉 i liczy豉 po niej. Z matematyka r闚niez problem maja organizatorzy bo w regulaminie by這 瞠 pierwsze sto miejsc otrzyma medal, brak這 juz w drugiej pi耩dziesiatce ( zabrak這 bo zaskoczy豉 ich frekwencja umiech)) . czyli nikt z ORG. nie wpad 瞠 mo積a potrzebn ilo嗆 policzy np. z regulaminu kt鏎zy sami napisali. Logika takich wypowiedzi r闚nie 鈍iadczy 瞠 albo ludzi maja za debili albo ..... Podobna historia z koszulkami, po co ta ca豉 szopka z zapisami i listami z szk馧. Inicjatywa bardzo fajna, ale to w豉snie dla m這dzie篡 powinno byc zach璚aj帷o , 瞠by zaszczepi w nich ch耩 uczestniczenia w takich imprezach, 瞠 mo積a co zdoby , by docenionym, tym bardziej 輳 zwyk貫 dzieciaki musia造 biec z trenuj帷ymi dzie熤i z klub闚 lekkoatletycznych . Ma這 to buduj帷e. Ja wiem 瞠 to ma byc zabawa a nie ostra rywalizacja , ale wyt逝maczmy to dzieciom kiedy staja na starcie z takimi 瘺ikami w klubowych koszulkach . Mo瞠 czas przekaz望 organizacje osobom kt鏎e si cokolwiek na tym znaj?
Przepraszam 瞠 tak ostro ale co roku jest jakby gorzej a powinno chyba odwrotnie.
O tratowaniu si nawzajem wsr鏚 dzieci na starcie nie wspomne bo szkoda s堯w ....
Dodano: 13  Listopada  2018  21:47:00
Dzieci nie mia造 gdzie biega za ma這 miejssca a za du穎 dzieciak闚 kt鏎e si przewraca造, udzie na ulicy przy mecie to pora磬a !!! a s璠ziowie stoj ko這 nich nie zwracajac uwagi. Je郵i co robicie zr鏏cie to dobrze ie na odpi...ol a jak ma by najwa積iejszy g堯wny bieg to dla dzieci nie r鏂ie wcale.
Dodano: 13  Listopada  2018  14:55:47
~felia
Je瞠li co si dzieciom obiecuje, to si s這wa dotrzymuje. To po pierwsze. Je郵i chodzi o bieg rocznika 2008 to by豉 jaka masakra. Rodzice nie maj hamulc闚 i darli koszulki gar軼iami jakby kosztowa造 milion PLN - durnie, te koszulki by造 dla dzieci nie dla Was (mo積a by這 to rozwi您a wr璚zaj帷 dzieciom koszulki przy zapisach). St康 na pewno by p豉cz. Ale nie tylko. W tym biegu pierwsze trzy rz璠y si przewr鏂i造 a kolejne przebieg造 po nich jak po trupach, depcz帷 i tratuj帷. Syn wr鏂i do domu z p豉czem, poobdzieranymi r瘯ami i nogami, a do tego trzeba by這 t逝maczy oczywist oczywisto嗆, 瞠 te biegi nie maj nic wsp鏊nego ze sprawiedliwo軼i, fair play itd. I jeszcze jedno - po jak choler jest tam banda ludzik闚 dumnie nosz帷ych kamizelki z napisem S犵ZIA, je郵i w og鏊e nie potrafi zareagowa w takich przypadkach? Masakra...
Dodano: 13  Listopada  2018  09:30:04
~Robert
Super impreza, mn鏀two ludzi, dzieci, startuj帷ych. Frekwencja rekordowa w ko鎍u okazja te nie byle jaka
Dodano: 12  Listopada  2018  09:59:27
~Ania
Za bezpieczenstwo odpowiada policja kt鏎a zamyka drog.... Co roku robi to w ostatnim momencie tak wi璚 rodzice do ostatniej chwili maja obowi您ek pilnowa swoich dzieci a nie narzeka.
Dodano: 12  Listopada  2018  08:55:39
~Zibi
Masakra ludzie pazerni na te medale to ze zabrak這 dla dzieci nie znaczy 瞠 trzeba zabra doros造m, trzeba podzieli aby by造 i tu i tu. Je郵i brak這 to zmaczy 瞠 rekordowa ilo嗆 ludzi bra豉 udzia w biegu. Co do biegu to organizacja s豉ba taka du瘸 liczba dzieci rocznik 2011 powinna biec na 500m na starcie t這k dzieci si przewracaja i te kt鏎e s sty逝 to nawet biegajac jak Atoboldon nie mia造 by szans. Po za tym zw篹enie ludzi stojacych przy mecie to pora磬a jak 鈍i皻e krowy wylazly na ulic i powyciagaly aparaty w roczniku 2011 dziewczynka dosta豉 w g這w by豉 bodaj瞠 8 wr鏂i豉 sie za mama bo p豉ka豉 do po這wy stawki.kto zezwoli tam im sta czeka sie a wszyscy opuszcz ulic nie umiecie sami da sobie rady we嬈ie policjanta. Jednym s這wem bieg dzieciak闚 na dw鎩e. Dzieciaki chcia造 pobiega ale nie by這 gdzie i jak, smutne to ale prawdziwe.
Dodano: 12  Listopada  2018  08:07:42
~hcv
tak,w regulaminie pisze 瞠 pierwsza setka otrzyma pami徠kowe medale, ale dla rocznika 2008/2009 nawet ta setka nie by豉 zapewniona. Niestety dzieci s jakie s i naprawd by造 zawiedzione, zw豉szcza 瞠 by造 g這郾o liczone na mecie.
Dodano: 11  Listopada  2018  23:53:04
~Polak
Nie rozumiem co ma bieg wsp鏊nego z tym 鈍i皻em?
Rozumiem 瞠 je郵i chodzi o takie 鈍i皻o, to trzeba p鎩嗆 na nagrobki tych co walczyli za nasz wolno嗆 i pomodli si, bo oni s naszymi bohaterami.
Je郵i tacy biegacze chc wysi趾iem uczci t rocznice to mog wst徙i do formacji obrony terytorialnej, ale jest okazja 瞠 b璠 na zdj璚iach i przy okazji co niekt鏎zy za這膨 ciemny okular (celebryci), bo s這鎍e razi.
Ciekawi mnie jedno. Czy je郵i by przysz這 broni naszej ojczyzny to czy cho po這wa stan窸a by w szeregu 瞠by broni a do ostatniego tchnienia.
Dodano: 11  Listopada  2018  22:59:36
~weso貫k32
Czy wy tez to zauwazyliscie.Brak zdjec Lucka,w koncu nie straszy.
Dodano: 11  Listopada  2018  22:40:12
~Sanio
Siemaneczko! Przyszed貫m tylko poczyta komentarze ale widz帷 to co si dzieje nie da si unikn望, aby nie doda swoich symbolicznych pi璚iu groszy. Widz tylko 瘸le pa雟twa jaka organizacja o bieg jest do dupy, jedynie 鈍iadczy to o pa雟twa p造tko軼i. Nie maj pa雟twa zielonego poj璚ia na temat tego co si dzieje za organizacja takiego biegu. Primo pierwsze jest takie, 瞠 rodzice nie potrafi czyta regulaminu w kt鏎ym jasno w 10punkcie jest napisane 瞠 pierwsze 100 os鏏 dostaje medal! Po drugie robimy wojn o koszulki kt鏎e by造 dodatkowe tylko a rodzice si o nie boli, 瞠nada ale c騜 za darmo to i ocet s這dki. Uk這n nale篡 si do organizatora za to 瞠 je zapewni w takim stopniu. Kolejne primo rodzice zachowuj si jak zwierz皻a nie reaguj na upomnienia obs逝gi aby odej嗆 od dzieci albo z trasy, ca貫 szcz窷cie dzi瘯i obs逝dze nie dosz這 do tragedii z waszej winny! Mo瞠 trzeba zrobi bieg rodzic闚 albo startowac w biegu g堯wnym a nie z dzie熤i. Dziecko z kostka skr鏂ona dosta這 odrazu pomoc od opieki medycznej. Kolejny punkt piszecie 瞠 Ukraincy biegali, prosz si zapozna z wynikami by tylko jeden Pan w wieku 59lat. Kolejny b陰d zwyci篹y w biegu Micha Wojciechowski. Wi璚 rodzice zanim zaczn obiecywac dziecia B鏬 wie co niech si zapoznaj z regulaminem plus zachowuj si jak trzeba i s逝chaj si komunikat闚 obs逝gi s璠zi闚. Pozdrawiam obserwator z trasy.
Dodano: 11  Listopada  2018  22:37:15
~Wwww
Witam, zanim Pa雟two zaczn pisa swoje 瘸le co do organizacji biegu prosz zacz望 czyta ze zrozumieniem regulamin. Czarno na bia造m pisze dok豉dnie 瞠 pierwsze 100dzeci dostaje medal. To 瞠 Pa雟twa dzieci p豉cz to jest tylko wasza wina. Czytajcie a p騧niej rozmawijcie z dzie熤i. Najlepiej bez wiedzy i przez lenistwo(bo tak trudno jest przeczyta regulamin) obiecujcie dzieciom nagrody,a p騧niej si dziwcie 瞠 p豉cz. Bo mamusia obieca豉 瞠 dostan medal jak pobiegne umiech
Dodano: 11  Listopada  2018  22:27:52
~WHO
...
Tak, szkoda dzieci i szkoda 瞠 organizatorzy co roku "funduj nadziej" dzieciakom ala biegi z ca陰 pomp a potem wykr璚aj si sianem. Ale zapraszam do Gorzyc, tam dostaj mniejsz wersj "doros貫go" medalu. Mo積a - mo積a, da sie finansowo spi望, trzeba tylko wyj嗆 nad poziom.
Dodano: 11  Listopada  2018  21:52:41
~niemiec
zdaje sie ze dorosli placa za koszulke i medale, bachorlandia nie placila? - tzn ich rodzice? jesli tak to wasze lamenty do kosza sobie schowajcie, ojej medalu mi zabraklo... buu buu...
Dodano: 11  Listopada  2018  21:51:31
~Luki
Wszystko co napisano to 鈍i皻a prawda. Wy軼ig ch這pc闚 2008 to parodia. Chlopak ze skr鏂on kostk p豉ka a pomoc medyczn trzeba by這 wywo造wa. Brak medali - 瞠nada. Mam nadziej, 瞠 dzieci b璠 mialy to wynagrodzone. Kolejn ciekaw spraw sa rodzice, kt鏎zy wyscig dzieci traktuj jak bieg o 篡cie. Pora磬a. Nale篡 jeszcze wspomnie, 瞠 obsluga wyscigu nie wiedzia豉 co ma robi. A szczegolnie pan, kt鏎y szarpa dzieci aby sie ustawily w kolejce po nic. Przykre to.
Dodano: 11  Listopada  2018  21:19:43
~MAMA
M鎩 syn bieg w roczniku 2008. Nie dosta medalu bo zabrak這. Ale nie p豉ka bo przed startem rozmawiali鄉y o tym 瞠 celem biegu jest uczczenie 鈍i皻a Niepodleg這軼i a nie miejsce, medal czy koszulka. To rodzice robi zamieszanie na starcie i mecie uwa瘸j帷 瞠 jego dziecko jest najwazniejsze. Organizator nie ma szklanej kuli zeby przewidziec ilu bedzie zawodnikow wi璚. Dzieci napewno by tak nie przezywaly gdyby rodzice ich nie nakr璚ili.
Dodano: 11  Listopada  2018  21:18:16
~Runner
denerwuja mnie te wasze komentarze, zabrac doroslym medal bo dorosly to gorszy niz 7 latek i jemu sie medal nie nalezy? ilu jest doroslych ktorzy zbieraja pamiatki, medale, dyplomy. Bardzo dobrze ze nie wydali wszystkich medali dzieciom! brawo organiztorzy
Dodano: 11  Listopada  2018  20:36:27
~adam kowas這
a ksi璠za z woda 鈍i璚ona nie by這?
Dodano: 11  Listopada  2018  20:04:01
~RUSEK
JAKIE STULECIE ,TAKI BIEG I ORGANIZACJA . 浩NADA
Dodano: 11  Listopada  2018  19:59:50
~ell
mleko si rozla這... gdyby koszulki dla dzieci bior帷ych udzia w biegu, by造 rozdawane dzie wcze郾iej, by這by wiadomo ile potrzeba pami徠kowych medali. Dzieci, kt鏎e nie otrzyma造 medali bardzo by造 zawiedzione.
Ponadto: Bezpiecze雟two ???? Samochody nie zosta造 jeszcze zatrzymane, a na na jezdni ju byli pierwsi najm這dsi uczestnicy biegu. Dobrze, 瞠 nic si nie sta這.
Dodano: 11  Listopada  2018  19:50:14
~siwy
nie chce by z造, ale na biegu nie powinni si wstawi sami polacy?
Dodano: 11  Listopada  2018  19:45:30
 

Pogoda:
Stalowa Wola
Sport
Edukacja
Pozosta貫